האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הצלה אוקריינה מסכמת חודש של פעילות עניפה ברחבי אוקריינה

‍‍כה טבת תשעו

בהצלה אוקראינה מסכמים בסיפוק רב מערך ההצלה והאבטחה בימי ההילולא כאשר אלפי יהודים מכל רחבי העולם עלו לציונו הקדוש של הצדיק מוולדניק בעל ה”שארית ישראל” בעל הידית הקדוש אשר הבטיח שכל מי שיבוא לקברו ויגע בידית הדלת של ציונו הקדוש מיד יוושע, כשחל בשבת קודש כ”א טבת והמונים עלו על קברו, וכן שבתו במקום כמאה איש קבוצה של חסידים ואנשי מעשה, הארגון וההכנסת אורחים “אהלי צדיקים” בראשות הרב ישראל מאיר גבאי שיחי’ העושה ימים כלילות לרווחת הבאים להשטתח על קברי הצדיקים במשך כל השנה.
שטרחו וארגנו את כל מערך האש”ל ודאגו לאלפים שהיגיעו ביום ראשון כ”ב טבת לאחר ששבתו ברחבי אוקראינה או בטיסות לאחר השבת במשך כל ימי ההילולא, בהצלה אוקראינה שאבטחה את ההילולא עם פרמדיק בכיר ר’ אבי שטיגליץ שהיגיע במיוחד מארץ ישראל עם ציוד רפואי מקצועי ומשוכלל ונתנו מענה מידי לאנשים שחשו ברע ונזקקו לתרופות ומקרי חירום שונים, משם יצא הצוות המסור לכיוון העיירה האדיטש להמשך ההאבטחה וההצלה לקראת יום ההילולא של האדמו”ר הזקן בעל התניא שחל בכ”ד טבת בשיתוף פעולה מלא ופורה עם ארגון הכנסת אורחים האדיטש בהנהלת האב שניאור זלמן דייטש אשר דואג להמונים לאש”ל מלא ומכובד במשך כל השנה כולה. גם בהאדיטש טיפלו במקרי חירום ואף פינו חולה לבית חולים בקייב יחד עם פרמדיק צמוד.
הצלה אוקראינה בראשות העסקן הרב הלל כהן מקייב מציין בסיפוק רב את עבודת המתנדבים היקרים המסורים העושים לילות כימים במשך השנה כולה בעזרה וסיוע במגוון נושאים שונים עם מוקד חירום מיוחד בפניות שונות מטיפול בירוקרטי אבידות פדיון שבויים אשפוזי חולים במקרי הצורך הטסת חולים במשך כל השנה.

בארגון מציינים לאור מקרים קשים של חולים שלא עשו ביטוח רפואי לפני יציאתם לחו”ל והוצרכו לשלם סכומים גדולים ועלויות רבות ומיותרות. לכן ממליצים לעשות ביטוח רפואי לחו”ל לפני הנסיעה.
כמו כן בהנהלת אוקראינה עובדים במרץ רב על יבוא של אמבולנס חדש ומשוכלל מארה”ב עם יצוד רפואי מהמתקדמים והמקצועיים בעולם במקום האמבולנס שנשרף ע”י אנטישמיים בקיץ האחרון

category_sticky_post: 0





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.