האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

הילולת רבי יעקב אבוחצירא, נחגגת במצרים?

‍‍יז טבת תשעו

ההילולא המסורתית הנערכת מידי שנה ע”י ישיבת כסא רחמים, בראשות מרן הגאון הרב מאיר מאזוז שליט”א, מוכרת כאחד האירועים הגדולים ביותר של הציבור החרדי הנערכים סביב שלחנות ערוכים כיד המלך עם אלפי משתתפים. השנה, לרגל שלושים שנה מאז ההילולא הראשונה, נערכים המארגנים לקראת שיא נוסף כאשר היא תתקיים באולם הגדול ביותר במזרח התיכון. בביתן החדש של גני התערוכה בת”א.
מרכז הירידים – גני התערוכה בת”א, היה מאז ומתמיד המקום המרכזי בארץ לאירועים בסדר גודל ענק בכל המגזרים, ומאז שנבנה לאחרונה ביתן 2 המשתרע על כ-50,000 מ”ר(!) ענד המקום גם את התואר: הגדול ביותר במזרח התיכון. הביתן שמחולק ביום יום ל-4 אולמות גדולים, יפתח כולו לראשונה לאולם אחד ענק לאירוע הגדול מסוגו הנערך בגני התערוכה, ולמרבה הפלא דווקא עבור אירוע של הציבור החרדי, שיתקיים בעוד כשבוע, ביום שלישי י”ז בטבת 29 לדצמבר למניינם.
בהילולא הגדולה שנערכת לע”נ הרמב”ם, רבי יעקב אבוחצירא, והגאון הרב מצליח מאזוז, מזה כשלושים שנה, עתידים גם השנה להשתתף גדולי ישראל ועשרות רבנים מכל העדות והחוגים, שרים ואישי ציבור, כאשר אורח השנה הוא שר האוצר משה כחלון.
אין ספק שמדובר באירוע מרשים עם כשבעת אלפים משתתפים באולם אחד ענק, במהלכה יופיעו על הבמה שמונה זמרים, במה מכובדת ומרשימה, יחד עם סעודה בשרית חגיגית וכיד המלך, שרק מי שהשתתף בעבר באירוע הזה חווה את האווירה המיוחדת באירוע הזה.
אחד הקטעים המרתקים באירוע הזה, זוהי ההגרלה הגדולה הנערכת בסוף הערב על שני רכבי שברולט ספארק, שנערכת במקום לעיני כל המשתתפים, שנים מהמשתתפים חוזרים עם רכב חדש הביתה. וזה כמובן חוץ מיתר ההגרלות והמתנות המחולקות בערב המיוחד הזה.
מאחורי הלוגיסטיקה המורכבת להקמת הערב הזה, עומדת חברת ההפקות אפקט, שבשביל לעמוד בכמות העצומה הזו של המנות, הקימה 4 מטבחים בקצוות האולם וגייסו מאות מלצרים להשתלט על הכמות העצומה הזו. ידידי הישיבה הקימו השנה אתר מיוחד לרכישת כרטיסים לאירוע, גלריות מהאירועים בשנים שעברו, ועדכונים להילולא הזו. החידוש המעניין ביותר הוא ללא ספק האפליקציה הייחודית שבנו לכבוד ההילולא הגדולה.
להזמנת כרטיסים והסעות מכל רחבי הארץ
1700505152

וגם אתר מיוחד שהושק לקראת ההילולא, בואו לבקר ולהתרשם

www.hilula2016.co.il

או הורידו את האפליקציה מ-google play





השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.